Tillblivelsens pedagogik: Om att umana det förgivettagna

En postkvalitativ studie av det ännu-icke-seddas pedagogiska möjligheter

Lotta Johansson

268 SEK

Artikelnr: 978-91-7267-374-8 Kategori:

Beskrivning

Hur kan framtiden användas i pedagogiska sammanhang för att luckra upp förgivettaganden, stabila positioner och den linjära tiden? Med utgångspunkt i Deleuzes och Guattaris filosofi skapar denna avhandling ingångar för att tillvarata pedagogikens möjligt omvälvande krafter genom att synliggöra betydelsen av att i pedagogiska sammanhang inkludera även det ännu-icke-sedda.

Mer information

Vikt 585 g
Dimensioner 19 x 155 x 220 mm
Språk

Svenska

Antal sidor

311

Publikationsår

2015

Bandtyp

Häftad

ISBN

978-91-7267-374-8

Recensioner

Det finns inga produktrecensioner än.

Bli först med att recensera “Tillblivelsens pedagogik: Om att umana det förgivettagna”

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *